čtvrtek 26. února 2015

VIDEO: Oblíbené produkty - zima 2015 + GIVEAWAY

Ahoj :)

po nějaké době tu mám zase nové video a tentokrát s oblíbenými produkty. Jedná se o produkty na vlasy, tělo a na čištění pleti.

Počkejte si na konec videa, kde spouštím Giveaway o balíček cen :)



pravidla Giveaway:
 
1. Like na Fb stránce mého blogu (Můj svět kosmetiky) nebo se stát pravidelným čtenářem blogu a doporučuji obojí, jelikož na Fb zveřejňuji více příspěvků a soutěží než zde :)
Navíc mě můžete sledovat i přes Bloglovin
a také odebírat můj kanál na YoutubeMůj svět kosmetiky
 

2. email + jméno, pod kterým můj blog sledujete ať už na Facebooku, Bloglovinu, GFC nebo Youtube 

Giveaway ukončím v pátek 13. 3. 2015 a následně pak vyhlásím jednoho výherce, který získá balíček, který ukazuji ve videu :)


TĚŠÍM SE NA VŠCHNY VAŠE KOMENTÁŘE :)

73 komentářů:

  1. Ahoj kočko, sleduji tě na FB jako Zuzzmake-up Blog, tady zuzz make-up a na YT jako ZuzzB. :D
    zuzzmakeup@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám, kolo je super! :) Gfc: firefoxka, yt: radka k.
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju na facebooku jako Andrea Kusová :) Dove miluju taky :) mail je andrejka_kus@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji vše nej k narozeninám a hodně příznivců Tvého kanálu.
    Ráda se koukám na Tvá videa, ale pozor na často používané slůvko " prostě"
    Jinak zlatou řadu od Dove také používám, ale olejíček jsem ještě neviděla.
    Jarmila.80@seznam.cz, jako na YT i FB jako Jarmila Břicháčková, tady jako Jarka80

    OdpovědětVymazat
  5. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já tě sleduji na blogu, YT i FB jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Já od Dove mám teď tělové mléko a docela spokojenost!
    Přeji ti další spokojené čtenáře:))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj sleduji té dlouho přes Facebook A bloglovin, můj mail je hnilicovaeva@seznam.cz a sleduji té pod jménem Eva Hnilicova

    OdpovědětVymazat
  8. SUper súťaž :-)
    Sledujem cez GFC ako Nat. Mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné produkty ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    FB - kikina Kristýna Košuličová
    youtube - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. supeer :)
    GFC Jana Marcinová
    FB Janka Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší k narozeninám :-)
    Sleuji přes gfc jako Hanďa
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. veľmi pekná súťaž :)
    sledujem všade
    GFC Nikola Orechovská
    FB Nika Orechovská
    Bloglovin Nikola Orechovská
    YT Nikola Orechovská :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Kosmetiku od Dove mám také moc ráda.
    Mail: Kamulka77@seznam.cz
    FB: Kamča Plachá
    YT: Kamila Plachá
    GFC: Kamila Plachá

    OdpovědětVymazat
  14. mail:lluucciinnkkaaT@seznam.cz a na YouTube: Lucie Tvrdoňová 

    OdpovědětVymazat
  15. FB Martina Langmaierová
    YT Martina Langmaierová
    GFC langmaierova1
    email: langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno nej. :)
    Sleduji GFC a FB: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. FB: Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dodatečně přeji vše nej k narozeninám :). Sleduji na fcb jako Marie Grössl (m.grosslova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  19. bloglovin + mail: m.radkovicova(at)seznam.cz, youtube: Michaela R.

    OdpovědětVymazat
  20. Jééé Dove taky miluju :-) ty šampóny jsou bezvadný, bez nich už se neobejdu :-) Jinak krásná giveaway, která by udělala radost každé z nás :-) Přeji všechno nejlepší k narozeninám a jsem zvědavá na video s dárečkem! :-)
    Sleduji přes FB i GFC pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, sleduju tě na fb jako Bára švestková.
    bara.s@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pekna giveaway :)
    FB: Katarina Kotuckova Rejdova, YT Katka Rejdova
    mail: kubkok81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. mail : adrikagundova@gmail.com
    GFC : Ad Gundová
    FB : Aďulik Sun

    Veľmi pekná súťaž :)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Anetátor Anetátorový
    FB Aneta R*emerová
    YT Anetátor Anetátorový
    mail sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, přeji Ti krásné narozeniny, které za pár dní taky oslavím :-). Zároveň děkuju za tipy na problematickou pleť. Na FB Tě sleduju jako Petra Jurajdová (mailík ygaga@seznam.cz), na youtube pak Petuleje1. Ať Tě baví kosmetika i nadále, budu se těšit na další příjemné video!

    OdpovědětVymazat
  27. na fb sleduji jako Lenka Tichá, leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Klárko, podle mého názoru, budeš jednou úspěšná blogerka a youtuberka, moc mě baví sledovat tvůj blog a ještě víc mě baví koukat se na tvá videa, jsi mi opravdu sympatická a musím říct, že si mi více sympatická, jak většina blogerek, které již blogují delší dobu..Hlavně v tom pokračuj, děláš to fakt výborně:)..Jsem tvá velká fanynka..Jinak Ti přeji všechno nejlepší k narozkám, hlavně ať se daří ve škole a ať si s přítelem šťastná:)
    Blogovin vůbec neznám, to je pro mě novinka..:)
    Sleduji youtube a na facebooku pod svým jménem Liliana Doležalová

    Pěkný den přeji...
    Liliana Doležalová

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky, na FB jsem jako Renča Cyprichová a právě jsem tě přidala i na youtube - Renata Cyprichová, mejlík CyprichL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. krásné dárečky,Dove mám moc ráda :)
    gfc.fb,YT-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    Bloglovin: cterezka
    YT: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Na videu Ti to moc sluší. :) Máš zkušenost i s tou řadou, jak je zlatá, tak s tou modrou? :)

    OdpovědětVymazat
  32. FB, GFC a Bloglovin: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. moc povedená giveaway
    na FB a Youtube jako Lenka Špryslová, mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji na YT jako Mycakestyle1. :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Narazila jsem náhodně na tvé video z vánočních dárků a strašně fajn ses poslouchala, jen tak dál

    Danavyk1991@seznam.cz
    Dana Vykydalová

    OdpovědětVymazat
  36. Dove mám moc ráda,takže by mě výhra velmi potěšila :-)
    Videjka sleduju ráda,jsi příjemná a máš hezký projev.

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon,zapomněla jsem napsat,že na Youtube sleduju jako NoLiePlease :)

      Vymazat
  37. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojky,
    můj email je hanicka.cica@seznam.cz a sleduju tě na b jako hanča číča blažková, tady jako hanicka.cica a pod jaým jménem jsem na YT jsem úspěšně zapomněla, ale věz, že i tam tě vidím:-)
    Krásný večer, hanka
    www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj sleduem ta vsade :D napr tu cez tento ucet
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  40. dove mám také ráda :)
    gfc: Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sledujem cez GFC ako Barborka a na FB ako Barbora Bačíková :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. ahojky na fcb te sleduji pod jmenem Míša Ledrová, můj email je albinky@seznam.cz, objevila jsem tě náhodou a máš suprový videa, hezký projev..parada :)

    OdpovědětVymazat
  43. objevila jsem tě přes kamarádku a super! jsem za to nesmírně ráda.
    FB - Tereza Jakubcová
    YT - Tereza Jakubcová
    e-mail: jakubcova.tereza@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. GFC, FB: Lucia Balintová
    YT: Lucuushka
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC Veronika
    YT Veronika Mračková
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Moc krásná Giveaway :)
    GFC Lucie Martináková
    FB Lucie Martináková
    YT Lucie M.
    lucie.martinakova@email.cz

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  47. Moc hezká soutěž :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Terezkaa_
    YT: Tereza Rozumková
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduju přes GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. FB: Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. GFC Caroline
    fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Super soutěž :)
    GFC: Kristina Uhrová
    Youtube: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji přes GFC, Youtube a FB jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. na fb i na bloglovinu Elizabeth greenova a na youtubu tez
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. FB: Anna Lev
    Youtube: anna Leváková

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji všude jako kikousek6969.
    kikousek6969@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. na GFC ako Zdenka Bušová
    zdenulik84@azet.sk
    skvelá GA :)

    OdpovědětVymazat
  59. GFC: Monica S
    MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. To jsi připravila opravdu štědrou giveaway, pečující kosmetiku Dove mám moc ráda :-) A tvoje videa taky, jsi hrozně sympatická, jsem ráda, že natáčíš :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    Bloglovin : Zaneta Kovarova
    YouTube : Žanet Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Fb i YT: Lenka Tichá, mail: leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, s Dove jsem taky hodně spokojená, mám od této značka ráda hodně věcí.
    Sleduji Tvůj Facebook, ale na blog taky moc ráda zavítám :)
    Na Facebooku jsem jako Kněžna Libuše Šponiarová
    Libig88@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Všechno nejlepší přeju :)
    Sleduju na GFC i FB jako Lucie Faltusová, mail: Poolora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  65. jsi moc hezká milá moc ráda na tebe koukám jak na videa tak sleduji blog mám moc ráda kosmetiku zkusím štěstí Dana.Sirova13@centrum.cz přeju dál hezkévidea o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduju na facebooku a na youtube jako Eva Kostrejová

    e-mail: evinka94@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduji te uz dlouho a to vsude jako Lucitta Ružičková. :)
    Email: Lucianka17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Všude Tě sleduji jako Denni Brandejsová :)

    e-mail: denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

  69. 1.) odebíráno
    2.) like jsem dala
    Ahoj nevím čím začít jsi uplně super.Narazila jsem na tebe už dávno u jedné kamarádky. Vše splněno vím že nemám šanci na výhru.Jsi má nejlepší youtuberka sluší ti to a máš styl.Jsi skvělá. Sleduji tě od začátku ale dřív jsem nevěděla jak se dává odběr. Ve škole jsme měli dělat referát o nej youtuberce a udělala jsem o tobě.Děcka že to není žádná hvězda.Já na ně ale je je nejlepší z youtube teda aspoň pro mě.Ty věci by mě potěšili protože jsem nemocná mám pátou nemoc.Ještě nikdy jsem nic nevyhrála.Věřím že to dotáhneš daleko. Přeji ti aspoň 500000 odběratel zasloužíš si to. Taky bych chtěla někdy natáčet taková skvělá videa. Ty ceny bych chtěla protože jsem nemocná.Ale na tebe nemám ty jsi nej z celého youtubu.Jestli chceš tak ti klidně pošlu na email ten referát. Umíš se hezky oblíkat. Jsi má nej protože se u tebe dozvím nějaké zajímavé věci které neznám.Tak ti přeji ještě aspoň 10 spokojených roků na youtube.Odebírám tě protože jsi hodná krásná a usměvavá.Vše splněno. email: lucisekh1104@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. FB:Anna Lev
    YouTube:anna Leváková
    alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj :) tvůj blog je velmi nápaditý, poučný a zajímavý. Děkujeme za pěknou GiveAway ;) ať se daří
    Sleduji tě na FB jako Eva Helga Kolmanová a na YouTube jako Eva Kolmanova.
    Kontakt na mě je: 14helgus@gmail.com

    OdpovědětVymazat