sobota 17. ledna 2015

Nákupy na www.krasa.cz a v Teta drogerii

Ahoj :)

moc mě těší, že jste si oblíbili videa a proto jsem k překročení 100 odběratelů na Youtube natočila video z nákupů.


Budu ráda za každý Váš ohlas :)


10 komentářů:

  1. Tvá videa moc ráda sleduji, budu ráda, když v nich budeš pokračovat i nadále :) A ty věci z krasa.cz jsi ukořistila opravdu velmi levně, já většinou na takovéhle velké slevy nemám štěstí.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám opravdu radost :) když vidím takové kladné ohlasy, tak určitě plánuji pokračovat a hlavně zvýšit pravidelnost natáčení :)

      většinou mám na takovéto akce štěstí v Tetě drogerii, ale na krása.cz jsem je objevila úplnou náhodou a jsem za to moc ráda, až mi přišlo, že se museli ukliknout, protože ty ceny byly opravdu směšné :-D

      Vymazat
  2. Veľmi ti to pristane vo videu, ten svetrík je krásny. Nákupy sú skvelé a za tie sumy, niet čo dodať. A veľmi vám závidím vaše nové Teta drogerie, u nás je to bieda :-(
    http://miskasiska25.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) opravdu jsem to vychytala :-D tolik věcí za tak málo peněz... je pravda, že od té doby, co Tety předělali, tak chodím jen tam... mají skvělé akce :)

      Vymazat
  3. O té dětské kosmetice už jsem taky přemýšlela :D. Jak máš to mýdlo palmolive, tak jsem měla sprchový gel a voněl krásně a nevysušoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě ho chci zítra vyzkoušet, uvidíme, jak budou moje vlasy vypadat :) to jo, taky mi vyhovoval, i když jsem nejprve nadávala, že ho dali do Ladyboxu...

      Vymazat
  4. Máš fakt super videa! :) Tu řasenku od Dermacolu musím zkusit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) určitě zase nebude vyhovovat každému, ale poslední dobou jsem si ji vcelku oblíbila :)

      Vymazat
  5. Super video, také ráda nakupuji v akci, kdo ne :D, jsi moc milá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda :-D já mám vždycky největší radost, když takhle levně něco ukořistím :) ... moc děkuji :)

      Vymazat