pondělí 8. prosince 2014

Spotřebováno - listopad 2014

Krásný večer,

konečně jsem natočila spotřebováno za měsíc listopad :) Stále to není dokonalé po technické stránce, ale snažím se to neustále zdokonalovat, tak to prosím berte s rezervou :)


Snad se vám bude video líbit :) a určitě budu ráda za každý váš komentář!


17 komentářů:

  1. Moc hezké video :) A ten gel na obočí je barvený nebo transparentní?

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to jsem neřekla, byl transparentní :) ale teď ho možná válcuje ten od Catrice ... taky transparentní :)

      Vymazat
    2. Já mám momentálně taky transparentní od Alverde a je fajn, ikdyž ty barvené mám radši, ale moc značek je právě nedělá.. :/

      Vymazat
    3. teď jsem koukala, že nově dělá barevné Rimmel :) tak zkus mrknout :)

      Vymazat
  2. Tohle je tvoje první video které jsem viděla a je vážně super! :) Jsi strašně sympatická a skvěle se posloucháš :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééééé, děkuji moc :) udělala jsi mi opravdu radost... zatím je to moje třetí video a stále vychytávám mušky s technikou....

      Vymazat
  3. mne gel na ococie vyhovuje len alverde :) ale to je farebny blond ktory ide aj rysaniam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani jsem netušila, že je alverde dělá, až díky vašim komentářům.. musím mrknout :)

      Vymazat
    2. rozhodne sa oplati a navyse na rozdiel od ich make upov tieto gely na obocko nemaju ziaden zapach ja viem ze je to prirodna ale tie makeupy su super az na tu vonu

      Vymazat
  4. Pěkné video :-) To ja jsemKlá zase s tou micemicelarkoud Nivei nejspokojenejsi,ale já mám teda suchou pleť a používala jsem ji hlavně na odliceni očí, což mi zvládla na 1 :-). Jinak jsem žádný produkt nevyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) oči jsem s ní teda nezkoušela odličovat, ale na pleť pro mě ne :-( proto radši zmiňuji, že na mastnou pleť mi nevyhovovala, na jiný typ pleti je třeba naopak výborná :)

      Vymazat
  5. Tohle je první video, co jsem od tebe viděla a musím říct, že určitě budu sledovati nadále:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě moc těší :) budu se snažit videa natáčet co nejčastěji to časově půjde :)

      Vymazat
  6. Také já jsem jako první viděla tohle tvé video a je dost fajn. Hlavně stručné a to se mi líbí. Když jsem viděla tvé další video, musela jsem si dát odběr. Moc hezky mluvíš, ale to už jsem ti psala na YT :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jsem moc ráda, že se videa líbí :)

      Vymazat