neděle 14. prosince 2014

Nákupy za listopad 2014

Krásné ráno,

mám tu pro vás další video :) Tentokrát s věcmi, které jsem si pořídila za měsíc listopad :)


Snad se vám bude líbit :) 

Krásnou adventní neděli přeji!!!

14 komentářů:

  1. Moc hezké video! ty make-up cover mám taky, je super. Na řasenku od Dermacolu se kouknu. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) je fakt výborný, divím se, že jsem si ho pořídila až teď :-D

      Vymazat
  2. Super video! :) Makeup cover mám taky, dokonce ve stejném odstínu :). Je super, že to na eshopu nabízí, jak říkáš, v obchodech jsou moc tmavé :(. Dermacol má super akce, já jej koupila v akci 50% akce na vše. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) v té akci 50% jsem taky nakupovala plno věciček, je super, že takové akce mají a že je mají docela dost často :)

      Vymazat
  3. super zase:) doufám, že od ježíška dostaneš hafo kosmetiky a bude další video:)Nikola K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, Nikuš :) hafo asi ne, ale něco dostanu určitě, takže video bude :)

      Vymazat
  4. Krásné videjko, moc ti to tam sluší :) Pořídila sis super produkty! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. mne napr ten make up cover nesadol ako upchava mi pory :( inac perfektne video
    mam otazocku farbis si vlasy alebo mas taku super prirodzenu farbu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc!!!
      no teď se mi pleť opět zhoršila a řekla bych, že je to tím, jak se doslova přežírám oříškama v různých polevách a do toho ten cover, tak obojí zkouším vynechat a snad se zase pleť zlepší... krycí schopnosti má skvělý, ale nejspíš to pro moji pleť nebude ideálka :(
      ....bohužel moje přirozená barva je totálně nudná :-D takže se musím barvit :)

      Vymazat