úterý 4. listopadu 2014

Spotřebováno - září, říjen 2014

Krásný večer,

tentokrát jsem se rozhodla natočit vám video spotřebovaných produktů za dva měsíce, jelikož toho bylo trošku více :) Natáčela jsem uplně poprvé na zrcadlovku a jelikož nejsem expert na techniku, tak to vypadá tak, jak to vypadá :-D snad se vám bude alespoň trošku líbit a prominete ty nedokonalosti ve videu.


Určitě mi dejte vědět buď zde na blogu nebo na youtube, jak se Vám video líbilo :)


9 komentářů:

  1. Toto je první video, které jsem od Tebe viděla a určitě v natáčení pokračuj. Jde ti to, jsi sympatická a ráda na tebe budu koukat :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi moc hodná, děkuju :) je to teprve druhé video, které jsem vůbec natočila a samozřejmě chci vychytat mouchy než natočím další, ale určitě mám v plánu pokračovat :)

      Vymazat
  2. Super Klári, už se těším na další video:)Nikola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda :) už řeším to ostření, aby tak nehlučelo a snad bude brzy další :)

      Vymazat
  3. Video super, jsi moc sympatická :) Pokud pořeším to zaostřování, tak to bude dokonalné :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, děkuji moc :) určo to musím pořešit, takhle je to šílené :(

      Vymazat
  4. Skvělé video, působíš mile, dobře se mi na Tebe koukalo a poslouchalo Tě :). O ostrovidkách slyším poprvé, super název :D. Ségra si chtěla koupit ten roztok na čočky, tak super, že ho doporučuješ :). Tak to se musím podívat, jestli v Globusu narazím na Ziaju. Sprchový krém od Palmolive jsem měla taky :). Mini tělové mléko od Dove jsem měla taky a bylo super, zrovna teďka mám taky jeden tělovej krém od Dove s pistáciovou vůní a to je taky skvělý :) Kapesníčky jsou roztomilý
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) strašně mě to těší, ani jsem nevěděla, jestli video zveřejňovat, jelikož se tam sama sobě nelíbím (ale to je asi normální :-D) a hlavně ten hloupý zvuk zaostřování...
      viď? taky mě ten název "Ostrovidky" zaujal :-D kéž by takový byl i výsledný efekt :-D ... ten roztok si nemůžu vynachválit, přijde mi, že o něm mluvím neustále, ale prostě mě to strašně potěšilo, že si můžu zajít do DMka pro roztok a pro čočky :) ten s pistáciovou vůní mám taky i se sprcháčem, aby se hezky doplňovali :-D

      Vymazat
  5. S technikou se to doladí, ale video jinak super, hlavně obsahově. A to je to, co mě zajímá. Dala jsi mi zase dobrý tipy na věci, který jsem neznala. Asi se zas pustím do nějakého videa. Koukám, že máme nejen stejně odběratelů, ale asi i stejně videí, i když já jsem ještě nenašla odvahu vlízt před objektiv, stojím za ním :) Ale včera jsem si zprovoznila stativ a něco bych zas natočit mohla. Vidím, že to nemusí být 100%ní a přesto to může být pro diváka fajn video. Takže jsi mě inspirovala, díky :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat