čtvrtek 21. srpna 2014

Rozbalování kosmetiky For Life & Madaga

Ahoj :)

dnes je to tak trošku jiný příspěvek než jste zvyklí. Je to rozbalovací video :)

Předem bych chtěla upozornit, že kvalita videa není nic extra, měla jsem nastavenou jen kvalitu HD.. příště budu natáčet na jiné zařízení a ve Full HD... nechtěla jsem to znovu přetáčet, protože už by to nebylo ono... už bych věděla, co v balíčku čekat...

No a druhé upozornění :) Je to moje první video, nikdy jsem do kamery nemluvila, tak snad to bude příště lepší ...


6 komentářů:

  1. Hezké video :) Možná bych si příště sedla blíž ke kameře, aby ses při každím výrobku nemusela zvedat a přibližovat :) Ale určitě pokračuj v natáčení :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě :) taky jsem si to říkala, že si příště sednu blíž... ale jsem ráda, že se video i tak líbí :)

      Vymazat
  2. Už se těším na recenzi, o značce jsem nikdy neslyšela. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, já jsem o ní taky skoro neslyšela, věděla jsem, že existuje, ale nikdy ji blíže nezkoumala... vůbec jsem netušila, na jaký sortiment se zaměřují, ale když jsem uviděla e-shop, tak mě velice mile překvapilo, jak široký sortiment mají :) první pocity jsou super, tak uvidíme po delším používání :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné video, značku neznám a těším se na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že se video líbí :) byl to takovej pokus, protože jsem si všimla, že poslední dobou vyhledávám a sleduji hlavně rozbalovací videa...

      Vymazat